+38 067 402-49-57
Напишіть нам

Всі статті

Основи SMM: як косметологу залучати клієнтів через соцмережі

28 Жовтня 2020

Ми часто чуємо про SMM фахівців, готових за лічені дні зробити з посереднього акаунта в соціальних мережах бізнес сторінку, що продає. Сьогодні люди приділяють величезну увагу соцмережам. Вони проводять в Інстаграм і Фейсбуці більшу частину свого вільного часу в пошуках розваг, а також корисної інформації.

Ми часто чуємо про SMM фахівців, готових за лічені дні зробити з посереднього акаунта в соціальних мережах бізнес сторінку, що продає. Сьогодні люди приділяють величезну увагу соцмережам. Вони проводять в Інстаграм і Фейсбуці більшу частину свого вільного часу в пошуках розваг, а також корисної інформації. Космотрейд – найкраща б’юті-бізнес школа в Україні. Ми не тільки впускаємо затребуваних фахівців, а й допоможемо налагодити власну справу. Так, наприклад, на курсі “Як б’юті фахівцеві почати приватну практику” дізнаєтеся всі тонкощі планування фінансів, залучення клієнтів та інші важливі моменти, які допоможуть вести успішний бізнес в б’юті індустрії.

SMM в косметології – ефективний інструмент просування бізнесу

Соціальні мережі сьогодні є найважливішим рекламним інструментом. Кожна дівчина, напевно стикалася з ситуацією, коли гортаючи стрічку в Інстаграм, вранці за чашкою кави, пальці мимоволі самі так і натискають кнопку “купити” при перегляді вподобаного товару. І це діє не тільки у випадку з продажами. Косметологи, при грамотному оформленні своєї сторінки в соціальній мережі можуть істотно поповнити лави своїх клієнтів.

Саме соцмережа може стати тим майданчиком, де потенційні клієнти ознайомляться з вашими послугами, зацікавляться в них і приймуть рішення піти саме до вас. Крім того, за допомогою соціальних мереж ви зможете донести до своїх клієнтів достовірну інформацію, що сприяє підвищенню лояльності. Тут вийде дати зворотний зв’язок, відповідати на питання, що цікавлять аудиторію, тим самим зайвий раз підтвердивши свою кваліфікацію і показавши компетентність.

Ми навчимо як правильно вести сторінки в соціальних мережах, а також у нас зможете записатися на курси ін’єкційної косметології, якщо хочете надавати ще більше якісних послуг і вивести свій бізнес на новий рівень!

Як вибрати соцмережу й основні правила просування

Цільова аудиторія косметологів, переважно жінки, а вони, як правило, найбільше сидять в Інстаграм. Саме на цей майданчик за статистикою припадає понад 50% продажів. Правда, не варто списувати з рахунків і Фейсбук, особливо якщо надаєте послуги, які можуть зацікавити представників старшого покоління. Річ у тому, що більшість жінок старшого віку віддають перевагу цій соціальній мережі. Тому найкраще працювати відразу з двома напрямками.

Існують різні способи просування акаунта – таргетована реклама, різні конкурси, співпраця з лідерами думок. Також можна комбінувати ці інструменти, наприклад, анонсувати конкурс з допомогою лідерів думок.

Але щоб всі ці методи давали максимальний результат, слід враховувати деякі нюанси:

  • вік аудиторії. В першу чергу потрібно відповісти на питання “Хто ваш клієнт?”. Так, наприклад, догляд за шкірою молоденьких дівчаток до 25 років істотно відрізняється від процедур, які необхідні жінкам постарше;
  • сезонність послуг. Лазерну епіляцію найкраще робити восени й взимку, тому влітку кабінети часто порожні. Саме час провести вигідні акції та знижки, щоб залучити нових клієнтів і не залишатися без роботи;
  • призи для конкурсів повинні бути не просто вагомими, але і корисними. Так, наприклад, якщо буде розігруватися процедура масажу або фотодинамічної терапії, люди можуть не особливо зацікавитися, адже для отримання результату потрібно пройти курс з 5 – 10 процедур. А ось подарувати весь курс або ж знижку на будь-яку процедуру – куди більш приваблива пропозиція, яка обов’язково зацікавить аудиторію;
  • використовуйте в якості призів популярні процедури. Це може бути чистка обличчя, збільшення губ, ботокс або ж епіляція. Так ви зможете залучити нових відвідувачів в акаунт, а далі вже справа залишається за якісним контентом і професіоналізмом фахівця.

Багато фахівців не хочуть і не мають можливості самостійно просувати свій аккаунт через брак часу. Тому бажано, щоб в клініці або салоні був штатний SMM фахівець. Ще одна перевага такої людини – він буде просувати не тільки послуги певного майстра або лікаря, а всього салону. Також якщо фахівець вирішить піти й вести свою приватну практику, штатний SMM менеджер зможе утримати в салоні краси його клієнтів. Адже в цьому випадку споживач взаємодіє не тільки з конкретним фахівцем, а з усім салоном і точно знатиме, що навіть якщо один майстер його і не зможе взяти з яких-небудь причин, то це зробить інший, не менш компетентний!

Правда СММ менеджер повинен працювати з вузькими фахівцями спільно, разом складати контент план, зробити фото їх робіт, готувати відео, писати грамотні тексти та відповідати на коментарі користувачів. Ми навчимо вас грамотно вести інстаграм сторінку, також в Космотрейд відкритий набір на курси депіляції й багато іншого!

Який повинен бути контент для соцмереж?

Від того, наскільки корисним, різноманітним і красивим буде наповнення сторінки залежить успіх такої рекламної кампанії. Перш за все люди приходять в соцмережі за розвагою і хочуть бачити в них гарні картинки. Тому фотографії однозначно повинні бути якісними, ефективними й приємними. Звичайно, знайдуться і такі особистості, яким буде цікаво подивитися фото, де пластичний хірург робить операцію і буде видно синці та т.п. Але це дуже маленький відсоток, основну масу такі картинки відлякають. А ось фото, на якому зображена клієнтка до операції й після (уже красива, зі шрамами, які загоїлися) навпаки, викличе захват і інтерес у потенційних клієнтів.

Контент повинен бути наочним, пам’ятайте одна з цілей соціальних мереж – зробити клієнта і фахівця трішки ближче один до одного і налагодити зворотний зв’язок. Тому не соромтеся знімати Сторіс, викладати різні ефіри. Це може бути огляд матеріалів, з якими працюєте, відвідування різних курсів підвищення кваліфікації й навіть відео, на яких зображено як ви робите процедуру.

Ще одне важливе правило, що допомагає підвищити лояльність – контент повинен бути корисним. Напишіть в пості або ж зніміть відео, де розповідаєте про особливості тієї чи іншої процедури, як доглядати за шкірою після неї і які протипоказання вона має. І звичайно ж не забувайте вказувати таку корисну інформацію про те як записатися на процедуру. Якщо не знаєте що корисне висвітлити, не соромтеся і запитайте у своєї аудиторії. Можете викласти пост з питанням, а ваші клієнти дадуть відповідь на нього в коментарях і у вас з’являться нові теми для подальшого контенту.

Дуже важливо правильно використовувати хештеги для навігації. Їх може бути не більше 30 штук, але зазвичай досить 10-15. Причому бажано, щоб більша частина хештегів були середньо і низькочастотні. Вказуйте в них ключові слова, назва процедури, клініки або салону краси. Це допоможе відвідувачу сторінки швидко відшукати потрібну інформацію.

Правильно оформлена сторінка салону краси обов’язково стане ефективною рекламою!

0 0 голос
Article Rating
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Комментарий
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Схожі статті