+38 067 402-49-57
Напишіть нам
  • RU
  • UA
  • EN

  • RU
  • UA
  • EN
  • Всі статті

    Як косметологу правильно розрахувати вартість своїх послуг?

    22 Лютого 2020

    Люди висловлюють свої емоції за допомогою міміки. В результаті, з віком на обличчі з'являються мімічні зморшки, від яких дами усіма силами намагаються позбутися. У даній статті ми розповімо, якими методами можна боротися з мімічними зморшками.

    Нерідко на початковому етапі побудови салонного бізнесу підприємець не має достатніх знань в питаннях формування цін на процедури і послуги, а тому орієнтується на ціни конкурентів, або бере цифри «зі стелі». Підвищити грамотність в справі ціноутворення допоможе навчання на курсах для керівників салонів краси. Навчальні курси дозволять уникнути економічних прорахунків і фінансових втрат.

    Що врахувати при розрахунку вартості послуг косметолога
    Підхід до такого формування вартості послуг, в основі якого лежить бажання “перебити” розцінки конкурентів по бізнесу, абсолютно помилковий. Грамотний розрахунок зобов’язує косметологів враховувати деякі ключові чинники, такі як:

    споживацький попит. Найвищою ціною буде та, яку клієнти готові будуть заплатити за певну послугу;
    компанія, що надає послугу. Мінімальним порогом ціни буде той, що зможе забезпечити беззбитковість роботи. Включає матеріальні витрати, собівартість і величину планового прибутку;
    конкурентне середовище. Задає діапазон цін в форматі “від і до”. Велика частина б’юті-компаній дотримується тільки цього діапазону.
    Якщо врахувати всі 3 фактора, то в розрахунок будуть включені критерії низької, високої і оптимальної ціни.

    Як розрахувати вартість послуг косметолога
    Для встановлення адекватних цін, що влаштовують підприємство і клієнтів, виводяться ідеальні пропорції бізнесу, яким і слід відповідати надалі.

    Збалансоване співвідношення виглядає як формула “50% х 30% х 20%”, де:

    50% – розмір собівартості, що включає видаткові матеріали і заробітну плату співробітників;
    30% – загальні витрати (орендна плата, оплата комунальних послуг, витрати на рекламу, величина амортизації обладнання та інші);
    20% – величина чистого прибутку, що забезпечує фінансову стабільність підприємства.


    Розмір чистого прибутку в ідеалі повинен прагнути до збільшення, що дозволить салону краси використовувати прибуток, що залишається в розпорядженні підприємства на розвиток і підвищення конкурентоспроможності.

    Особливості розрахунку цін для приватних косметологів
    Косметологів, які працюють в невеликих приватних косметологічних кабінетах, в представлену формулу слід внести корективи в зв’язку з тим що:

    за витратні матеріали та препарати їм доводиться платити дорожче, ніж салонам;
    у приватника оборот косметики йде повільніше, а асортимент об’єктивно менше салонного;
    одноосібна робота виключає витрати на оплату праці співробітників.
    У сухому залишку бізнес-формула для приватного фахівця в косметології прийме такий вигляд: 40% х 25% х 35%. Тут використані усереднені показники, а багато чинників залежать від уподобань самого підприємця. Методики з використанням ін’єкцій завжди приносять надприбуток. Якщо поставлена ​​мета розширити асортимент і клієнтську базу, то доход буде невеликим.

    Коли можна підняти ціни на послуги
    У б’юті-бізнесі, як і більшості інших ділових проектів, можна піднімати в рази ціни на процедури, не втрачаючи темпів розвитку. Для цього необхідно в рамках своєї послуги гарантувати пацієнту вимірний результат і супровід після курсу процедур і терапії (консультування) до досягнення поставленої мети.

    Цифри в прайс-листі можна збільшувати, якщо крім названих умов вам вдалося успішно пропрацювати імідж, інвестувати кошти в навчання майстрів-косметологів і в бренд свого салону.

    0 0 голос
    Article Rating
    Підписатися
    Сповістити про
    guest
    0 Комментарий
    Вбудовані Відгуки
    Переглянути всі коментарі

    Схожі статті