+38 067 402-49-57
Напишіть нам

Всі статті

Як косметологу правильно розрахувати вартість своїх послуг?

22 Лютого 2020

Люди висловлюють свої емоції за допомогою міміки. В результаті, з віком на обличчі з'являються мімічні зморшки, від яких дами усіма силами намагаються позбутися. У даній статті ми розповімо, якими методами можна боротися з мімічними зморшками.

Нерідко на початковому етапі побудови салонного бізнесу підприємець не має достатніх знань в питаннях формування цін на процедури та послуги, а тому орієнтується на ціни конкурентів, або бере цифри «зі стелі». Підвищити грамотність в справі ціноутворення допоможе навчання на курсах для керівників салонів краси. Навчальні курси дозволять уникнути економічних прорахунків і фінансових втрат.

Що врахувати при розрахунку вартості послуг косметолога

Підхід до такого формування вартості послуг, в основі якого лежить бажання “перебити” розцінки конкурентів по бізнесу, абсолютно помилковий. Грамотний розрахунок зобов’язує косметологів враховувати деякі ключові чинники, такі як:

  • споживацький попит. Найвищою ціною буде та, яку клієнти готові будуть заплатити за певну послугу;
  • компанія, що надає послугу. Мінімальним порогом ціни буде той, що зможе забезпечити беззбитковість роботи. Включає матеріальні витрати, собівартість і величину планового прибутку;
  • конкурентне середовище. Задає діапазон цін у форматі “від і до”. Велика частина б’юті-компаній дотримується тільки цього діапазону.

Якщо врахувати всі 3 фактори, то в розрахунок будуть включені критерії низької, високої й оптимальної ціни.

Як розрахувати вартість послуг косметолога

Для встановлення адекватних цін, що влаштовують підприємство і клієнтів, виводяться ідеальні пропорції бізнесу, яким і слід відповідати надалі.

Збалансоване співвідношення виглядає як формула “50% х 30% х 20%”, де:

  • 50% – розмір собівартості, що включає видаткові матеріали та заробітну плату співробітників;
  • 30% – загальні витрати (орендна плата, оплата комунальних послуг, витрати на рекламу, величина амортизації обладнання та інші);\
  • 20% – величина чистого прибутку, що забезпечує фінансову стабільність підприємства.


Розмір чистого прибутку в ідеалі повинен прагнути до збільшення, що дозволить салону краси використовувати прибуток, що залишається в розпорядженні підприємства на розвиток і підвищення конкурентоспроможності.

Особливості розрахунку цін для приватних косметологів

Косметологів, які працюють в невеликих приватних косметологічних кабінетах, в представлену формулу слід внести корективи у зв’язку з тим що:

  • за витратні матеріали та препарати їм доводиться платити дорожче, ніж салонам;
  • у приватника оборот косметики йде повільніше, а асортимент об’єктивно менше салонного;
  • одноосібна робота виключає витрати на оплату праці співробітників.

У сухому залишку бізнес-формула для приватного фахівця в косметології прийме такий вигляд: 40% х 25% х 35%. Тут використані усереднені показники, а багато чинників залежать від уподобань самого підприємця. Методики з використанням ін’єкцій завжди приносять надприбуток. Якщо поставлена ​​мета розширити асортимент і клієнтську базу, то доход буде невеликим.

Коли можна підняти ціни на послуги

У б’юті-бізнесі, як і більшості інших ділових проектів, можна піднімати в рази ціни на процедури, не втрачаючи темпів розвитку. Для цього необхідно в рамках своєї послуги гарантувати пацієнту вимірний результат і супровід після курсу процедур і терапії (консультування) до досягнення поставленої мети.

Цифри в прайс-листі можна збільшувати, якщо крім названих умов вам вдалося успішно пропрацювати імідж, інвестувати кошти в навчання майстрів-косметологів і в бренд свого салону.

0 0 голос
Article Rating
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Комментарий
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Схожі статті