Всі статті

Як правильно робити знижки постійним клієнтам салону краси?

7 хв.

Власники власного бізнесу стикаються з безліччю питань, починаючи від грамотного розподілу коштів і закінчуючи організацією програми лояльності для постійних клієнтів. Пройшовши курс "Успішний старт б'юті бізнесу" в Космотрейд ви дізнаєтеся всі тонкощі, що дозволяють відкрити власний салон краси.

Власники приватного бізнесу стикаються з безліччю питань, починаючи від грамотного розподілу коштів і, закінчуючи організацією програми лояльності для постійних клієнтів. Пройшовши курс “Успішний старт б’юті бізнесу” в Космотрейд, ви дізнаєтеся всі тонкощі, що дозволяють відкрити власний салон краси.

Принцип і важливі аспекти впровадження знижок і бонусів

Програма лояльності – найважливіший крок, який не повинен ігнорувати жоден власник бізнесу в сфері краси. Справа в тому, що вона є джерелом основного доходу салону та приносить набагато більше прибутку, ніж відвідувачі, що зазирнули тільки один раз. Тому так важливо не тільки витрачати сили та кошти на залучення нових відвідувачів, але й направити їх на заохочення “рідних” клієнтів. Крім того, знижки та бонуси несуть такі вигоди для салону:

  • Сприяють збільшенню обороту.
  • Є ще одним ефективним інструментом продажів товару/послуги.
  • Залучають нових відвідувачів.
  • Стимулюють знову прийти в цей салон.

Для знижок і бонусів найкраще використовувати спеціальні дисконтні карти. Вони можуть бути накопичувальними, наприклад, відвідувач відразу отримує дисконт на 3%, а потім за кожні витрачені 1000 грн. додаються по 1% бонусів, і так до 10%.

Якщо ви вирішили впровадити програму лояльності клієнтів у свій бізнес, слід враховувати деякі принципи. Головне завдання таких програм – створення надійної бази клієнтів, тому ви чітко повинні розуміти, що саме цікавить ваших відвідувачів. Адже основна мета – підтримати та надихнути клієнта, і тільки тоді він буде із задоволенням відвідувати ваш салон знову, а акції стануть для нього лише додатковим стимулом і приводом розповісти близьким про вас.

Дуже важливо користуватися даними аналітики – це дозволить вести бізнес ефективніше. Так, наприклад, дослідження доводять, що якщо запропонувати вигідну акцію, вірогідність заманити нового клієнта набагато більша, але щоб утримати його, потрібно скласти портрет покупця.

Персоналізація та забезпечення високого рівня обслуговування.

Кожному відвідувачеві салону важливо знати, що він особливий. Тому масові акції завжди будуть програвати в порівнянні з дисконтними програмами. І звичайно ж, надання послуг має бути люксової якості, в іншому випадку надовго утримати клієнта не вийде, які б вигідні пропозиції ви йому не робили. До речі кажучи, саме система персональних знижок, як правило, робить клієнта постійним відвідувачем. А якщо дисконтна картка оформлена в золоті або в платині, то вона зайвий раз підкреслить престиж свого володаря, що стане важливим психологічним моментом взаємодії між клієнтом і продавцем послуг.

Різноманітність заохочень.

Не забувайте виділяти особливо важливих клієнтів. Їх зазвичай небагато, але саме такі люди, які залишаються вірними вашому салону завжди, є відмінною рекламою. Вони розповідають про вас своїм знайомим і приводять нових відвідувачів. Тому втратити їх – велика помилка.

Чим простіше будуть умови та реєстрація у вашій програмі лояльності, тим зручніше це і для вас, і для клієнтів. Не потрібно змушувати відвідувачів заповнювати безліч непотрібних полів, вводити складні паролі, якщо вони самостійно проходять реєстрацію. Вимагайте від них тільки найнеобхіднішу інформацію – телефон, ім’я, прізвище та дату народження.

Обов’язково давайте своїм програмам назви. Завдяки чому вони стануть впізнаваними серед відвідувачів і будуть виділятися серед загальної сірої маси знижок і бонусів, запропонованих іншими салонами.

Що вибрати: знижку або бонуси? 

Перш ніж вибирати між знижками та бонусами, необхідно чітко розуміти що є що. Знижка – це додаткова вигода від вже укладеної угоди, та клієнт отримує її відразу.

А ось бонуси – вигода від майбутніх покупок, вони мотивують клієнта знову прийти в салон. Тому очевидно, що для власників клінік і салонів краси останній варіант більш прийнятний, тому що він прив’язує відвідувачів до місця. Один із прикладів вдалих бонусів – усі учні Космотрейд отримують знижку на подальше навчання в б’юті-бізнес школі. Таким чином ціна на курс трихології для колишніх учнів і, вперше прийшовших студентів, буде істотно відрізнятися.

До речі кажучи, ви самі можете визначити як клієнтові розпоряджатися бонусами. Наприклад, він може витратити їх на аналогічні процедури або ж, навпаки, вони будуть діяти абсолютно на всі послуги, що надаються в салоні.

Знижки в салонах краси класифікуються наступним чином:

  • За вірність. У цьому випадку клієнтові пропонується знижка тільки після того, як він залишить в салоні певну суму.
  • Прогресивна, що залежить від чека. Чим більше дорогих послуг придбав відвідувач, тим більша знижка на нього чекає, таким чином, ніби підштовхуючи клієнта зробити більше дорогих процедур. Також до цього типу належать абонементи на конкретну послугу та спеціальні знижки для співробітників, друзів і т.д .
  • Знижки на нову послугу. Цей маркетинговий хід стане відмінною рекламою для нової процедури. Так ви можете запропонувати хорошу знижку першим 10 клієнтам, правда зробіть обов’язковою умовою те, щоб вони залишили свій відгук, можливо навіть відео.
  • Сезонні знижки. Такий варіант особливо актуальний для сезонних послуг. Наприклад, лазерну епіляцію не рекомендують робити влітку, тому багато салонів в цей період роблять дуже вигідні пропозиції у вигляді знижок на таку послугу, щоб майстер не залишився без роботи на даний період.

Також існують годинові або тижневі знижки на пакетні пропозиції. По суті – це універсальний інструмент, з допомогою якого можна залучити нових відвідувачів салону краси або ж утримати вже наявних.

Бонуси також дозволяють регулювати продажі, адже їх можна нараховувати за певні послуги або ж витрачати на конкретні процедури. Один з найпоширеніших прикладів бонусів – це коли клієнту протягом кварталу повертається певна сума з кожних витрачених в салоні N гривень, а вже в наступному кварталі клієнт може витрачати їх, частково розплатившись за процедури. Також іноді впроваджується система бонусів + розіграш подарунку. Наприклад, серед 5 осіб, які накопичили максимальну суму бонусів, будуть розігруватися ще й призи. Звичайно, нових відвідувачів такий підхід не приверне, та й бонуси взагалі більшою мірою є способом заохочення постійних клієнтів. Але люди, які частенько відвідують ваш салон, можуть зацікавитися та не відкладати процедури на завтра, щоб заробити якомога більше бонусів!

Алгоритм впровадження програми лояльності.

Для введення бонусної програми найкраще використовувати карти. У кожного клієнта буде власна картка, на яку і нараховуються бали. Надалі відвідувач салону краси зможе розплачуватися цими балами. Також найкраще обмежувати термін дії цих бонусів, наприклад, якщо відвідувач не використовував їх протягом півроку – бонуси згорають.

Обробляти такі карти можна вручну, але краще автоматизувати даний процес. Особливо, коли мова йде про салон краси та великий поток клієнтів.

Щоб клієнти правильно зрозуміли умови акції, можна роздрукувати паперову брошуру, де будуть розписані всі нюанси бонусної програми. Такі буклети можна покласти на стійці адміністратора або видавати клієнту разом з пластиковою карткою. До речі кажучи, сама по собі картка слугуватиме рекламним інструментом, адже вона нагадує клієнтам про ваш салон краси. Ще один спосіб сповістити відвідувачів про приємний бонус – розсилка. І звичайно ж, співробітники салону – адміністратор і майстри повинні сповіщати клієнтів про початок акції та її умови.

Система видачі бонусної картки може бути різною. Ви можете давати її кожному новому відвідувачеві з уже нарахованою незначною сумою, або ж бали можуть нараховуватися тільки після того, як клієнт залишить у вас певну суму. Ще один спосіб – продаж таких карток в якості подарункових сертифікатів.

Розмір кешбека може залежати від ряду факторів – середнього розміру чека, частоти повернення клієнта, сезонності акції, завантаженості салону. Потрібно відзначити, що кожен бізнес унікальний і об’єднати всі компанії під одну гребінку не можна, тому сума балів, умови акції та інші нюанси розраховуються індивідуально.

Можливі труднощі і способи їх вирішення.

Отже, впроваджуючи знижки або бонуси, дуже важливо враховувати специфікацію роботи. Наприклад, якщо у вас косметологічна клініка, і ви вирішуєте різного роду дерматологічні проблеми, результатом чого моє стати повне позбавлення від проблеми, то накопичування бонусів буде недоречним. Адже по-хорошому, ви повинні повністю вирішити питання клієнта, та він до вас більше не буде звертатися. Тому накопичувальна карта тут буде, як мінімум насторожувати, і може тільки навпаки, злякати клієнта. А ось акція, навпаки, дозволить клієнтові трохи заощадити та залишить приємні враження від відвідування саме вашої клініки.

Також дуже важливо щоб при введенні програми лояльності салон міг забезпечити належну якість послуг та сервісу. Іншими словами, клієнти не повинні відчувати на собі тестовий режим, навіть якщо це тільки перші дні введення бонусної програми. Тому попередньо протестуйте програму. Косметологія, це не та сфера, де відвідувачі можуть пробачити промахи, тут все має бути бездоганно, і тільки тоді клієнти довіряють вам найдорожче, що у них є – свою зовнішність!

Також врахуйте, що конкурувати за рахунок ціни в даній сфері б’юті індустрії, це як ходити по тонкому льоду. Занадто низька ціна може стати лише приводом засумніватися в компетентності фахівця для потенційних клієнтів. А майстри, в свою чергу, можуть сприймати програму лояльності як втрату грошей. Врахуйте, всі бонуси та знижки проводяться за рахунок компанії, а не фахівців, що працюють в ній. Тому майстри повинні отримувати свій відсоток, як і раніше.

У б’юті-школі Космотрейд ви навчитеся правильно вести бізнес, робити знижки своїм клієнтам і зацікавлювати їх, щоб вони не просто відвідували ваш салон знову, але й приводили нових відвідувачів. Діючі фахівці зможуть пройти у нас різні навчання  – курси підвищення кваліфікації. На сайті зможете детальніше ознайомитися з програмою навчання, подивитися фото курсу перманентного макіяжу та отримати всю необхідну інформацію.

 

 

Побудувати успішний б’юті-бізнес легко та ми обов’язково допоможемо вам в цьому питанні!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

×

Вартість: грн.

Я прочитав (ла) та приймаю Оферту та Політику конфіденційності

Я прочитал (а) и принимаю Оферту и Политику конфиденциальности

[add_url_params_to_local_storage]