+38 067 402-49-57
Напишіть нам

Всі статті

Як правильно робити знижки постійним клієнтам салону краси?

2 Листопада 2020

Власники власного бізнесу стикаються з безліччю питань, починаючи від грамотного розподілу коштів і закінчуючи організацією програми лояльності для постійних клієнтів. Пройшовши курс "Успішний старт б'юті бізнесу" в Космотрейд ви дізнаєтеся всі тонкощі, що дозволяють відкрити власний салон краси.

Власники власного бізнесу стикаються з безліччю питань, починаючи від грамотного розподілу коштів і закінчуючи організацією програми лояльності для постійних клієнтів. Пройшовши курс “Успішний старт б’юті бізнесу” в Космотрейд ви дізнаєтеся всі тонкощі, що дозволяють відкрити власний салон краси.

Принцип і важливі аспекти впровадження знижок і бонусів

Програма лояльності – найважливіший крок, який не повинен ігнорувати жоден власник бізнесу у сфері краси. Річ у тому, що саме вони є джерелом основного доходу салону і приносять набагато більше прибутку, ніж відвідувачі, які зазирнули тільки один раз. Тому так важливо не тільки витрачати сили й кошти на залучення нових відвідувачів, але і направити їх на заохочення “рідних” клієнтів. Крім того, знижки та бонуси несуть такі вигоди для салону:

  • сприяють збільшенню обороту;
  • є ще одним ефективним інструментів продажу товару / послуги;
  • приваблюють нових відвідувачів;
  • стимулюють знову прийти в цей салон.

Для знижок і бонусів найкраще використовувати спеціальні дисконтні карти. Вони можуть бути накопичувальними, наприклад, відразу відвідувач отримує дисконт на 3%, а потім за кожну витрачену 1000 грн додається по 1% бонусів і так до 10%.

Якщо вирішили впровадити у свій бізнес програму лояльності клієнтів, слід враховувати деякі принципи. Головне завдання таких програм – створення надійної бази клієнтів, тому ви чітко повинні розуміти, що саме цікаво вашим відвідувачам. Адже основна мета – підтримати та надихнути клієнта і тільки тоді він буде із задоволенням відвідувати ваш салон знову, а акції стануть для нього лише додатковим стимулом і приводом розповісти близьким про вас.

Дуже важливо користуватися даними аналітики, це дозволить вести більш ефективно бізнес. Так, наприклад, дослідження доводять, що якщо запропонувати вигідну акцію, набагато більше шансів заманити нового клієнта, але щоб утримати його, потрібно скласти портрет покупця.

Персоналізація і забезпечення високого рівня обслуговування

Кожному відвідувачеві салону важливо знати, що він особливий. Тому масові акції завжди будуть програвати в порівнянні з дисконтними програмами. І звичайно ж, має бути надання послуг якості люкс, в іншому випадку надовго утримати клієнта не вийде, які б вигідні пропозиції ви йому не робили. До речі кажучи, саме система персональних знижок, як правило, робить клієнта постійним відвідувачем. А якщо дисконтна картка оформлена в золоті або платині, то вона зайвий раз підкреслить престиж свого володаря, що стане важливим психологічним моментом взаємодії між клієнтом і продавцем послуг.</p

Різноманітність заохочень

Не забувайте виділяти особливо важливих клієнтів. Їх зазвичай небагато, але саме такі люди, які залишаються вірними вашому салону завжди, є відмінною рекламою. Вони розповідають про вас своїм знайомим і призводять нових відвідувачів. Тому втратити їх – велика помилка.

Чим простіше будуть умови й реєстрація в вашій програмі лояльності, тим зручніше це і для вас, і для клієнтів. Не потрібно змушувати відвідувачів заповнювати безліч непотрібних полів, вводити складні паролі, якщо вони самостійно проходять реєстрацію. Вимагайте від них тільки найнеобхіднішу інформацію – телефон, ім’я, прізвище і дату народження.

Обов’язково давайте своїм програмам назви. Завдяки чому вони стануть впізнаваними серед відвідувачів і будуть виділятися серед загальної сірої маси знижок і бонусів, пропонованих іншими салонами.

Що вибрати знижку або бонуси?

Перш ніж вибирати між знижками й бонусами, необхідно чітко розуміти що є що. Знижка – є додатковою вигодою від вже укладання угоди й клієнт отримує її відразу.

А ось бонуси – вигода від майбутніх покупок, вони мотивують клієнта знову прийти в салон. Тому очевидно, що для власників клінік і салонів краси останній варіант більш прийнятний, тому що він прив’язує відвідувачів до місця. Один із прикладів вдалих бонусів – все учні Космотрейд отримують знижку на подальше навчання в б’юті-бізнес школі. Таким чином ціна на курс трихологія для колишніх учнів і студентів, які вперше прийшли буде істотно відрізнятися.

До речі кажучи, ви самі можете визначити як клієнтові розпоряджатися бонусами. Наприклад, він може витратити їх на аналогічні процедури або ж, навпаки, вони будуть діяти абсолютно на всі послуги, що надаються в салоні.

Знижки в салонах краси класифікуються наступним чином:

  • за вірність. У цьому випадку клієнтові пропонується знижка тільки після того, як він залишить в салоні певну суму;
  • прогресивна, що залежить від чека. Чим дорожчими послугами скористався відвідувач, тим більша знижка на нього чекає. Таким чином, як би підштовхуючи клієнта зробити більше дорогих процедур. Також до цього типу належать абонементи на конкретну послугу і спеціальні знижки для співробітників, друзів і т.п.;
  • знижки на нову послугу. А цей маркетинговий хід стане відмінною рекламою для нової процедури. Так ви можете запропонувати хорошу знижку першим 10 клієнтам, правда зробіть обов’язковою умовою, щоб вони залишили свій відгук, можна навіть відео;
  • сезонні знижки. Такий варіант особливо актуальний для сезонних послуг. Наприклад, лазерну епіляцію не рекомендують робити влітку, тому багато салонів в цей період роблять дуже вигідні пропозиції у вигляді знижок на таку послугу, щоб майстер не залишався без роботи на даний період.

Також існують знижки години або ж певного дня тижня і на пакетні пропозиції. По суті це універсальний інструмент за допомогою якого можна залучити нових відвідувачів салону краси або ж утримати вже наявних.

Бонуси також дозволяють регулювати продаж, адже їх можна нараховувати за певні послуги або ж вирішувати витрачати на конкретні процедури. Одним з найбільш поширених прикладів бонусів, коли клієнту протягом кварталу повертається певна сума з кожних витрачених в салоні N гривень, а вже в наступному кварталі клієнт зможе витратити їх, частково розплатившись за процедури. Також іноді впроваджується систем бонуси + розіграш подарунку. Наприклад, серед 5 осіб, які накопичили максимальну суму бонусів будуть розігруватися ще й призи. Звичайно, нових відвідувачів такий підхід не приверне, та й бонуси взагалі більшою мірою є способом заохочення постійних клієнтів. Але люди, частенько відвідують ваш салон можуть зацікавитися і не відкладати процедури на завтра, щоб заробити якомога більше бонусів!

Алгоритм впровадження програми лояльності

Для введення бонусної програми найкраще використовувати карти. У кожного клієнта буде власна картка на яку і нараховуються бали. Надалі відвідувач салону краси зможе розплачуватися цими балами. Також найкраще обмежувати термін дії цих бонусів, наприклад, якщо відвідувач не використовував їх протягом півроку – бонуси згорають.

Обробляти такі карти можна вручну, але краще автоматизувати даний процес. Особливо коли мова йде про салон краси й великий потік клієнтів.

Щоб клієнти правильно зрозуміли умови акції можна роздрукувати паперову брошуру, де будуть розписані всі нюанси бонусної програми. Такі буклети можна покласти на стійці адміністратора або видавати клієнту разом з пластиковою карткою. До речі кажучи, сама по собі картка слугуватиме рекламним інструментом, адже вона нагадує клієнтам про ваш салоні краси. Ще один спосіб сповістити відвідувачів про приємне бонус – розсилка. І звичайно ж, співробітники салону – адміністратор і майстри повинні сповіщати клієнтів про початок акції і її умови.

Система видачі бонусної картки може бути різною. Ви можете давати її кожному новому відвідувачеві з уже нарахованими незначною сумою або ж бали можуть нараховуватися тільки після того, як клієнт залишить у вас певну суму. Ще один спосіб – продаж таких карток в якості подарункових сертифікатів.

Розмір Кешбек може залежати від ряду факторів – середнього розміру чека, частоти повернення клієнта, сезонності акції, завантаженості салону. Потрібно відзначити що кожен бізнес унікальний і об’єднати всі компанії під одну гребінку не можна, тому сума балів, умови акції та інші нюанси розраховуються індивідуально.

Можливі труднощі та способи їх вирішення

Отже, впроваджуючи знижки або бонуси дуже важливо враховувати специфікацію роботи. Наприклад, якщо у вас косметологічна клініка, і ви вирішуєте різного роду дерматологічні проблеми та результатом має стати повне позбавлення від проблеми, то бонуси, які накопичуються будуть недоречні. Адже по-хорошому, ви повинні повністю розв’язати питання клієнта і він до вас більше не буде звертатися. Тому накопичувальна карта тут буде як мінімум насторожувати й може тільки навпаки, злякати клієнта. А ось акція, навпаки, дозволить клієнтові трохи заощадити й залишить приємні враження від відвідування саме вашої клініки.

Також дуже важливо щоб при введенні програми лояльності салон міг забезпечити належну якість послуг та сервісу. Іншими словами, клієнти не повинні відчувати на собі тестовий режим, навіть якщо це тільки перші дні введення бонусної програми. Тому попередньо протестуйте програму. Косметологія, це не та сфера, де відвідувачі можуть пробачити промахи, тут має бути все бездоганно, і тільки тоді клієнти довіряють вам найдорожче, що у них є – свою зовнішність!

Також врахуйте що конкурувати внаслідок ціни в даній сфері б’юті індустрії, це як ходити по тонкому льоду. Занадто низька ціна може стати для потенційних клієнтів лише приводом засумніватися в компетентності фахівця. А майстри, своєю чергою, можуть сприймати програму лояльності як втрату грошей. Врахуйте, всі бонуси й знижки проводяться коштом компанії, а не фахівців, що працюють в ній. Тому майстри повинні отримувати свій відсоток, як і раніше.

В б’юті-школі Космотрейд ви навчитеся правильно вести бізнес, робити знижки своїм клієнтам і зацікавлювати їх, щоб вони не просто відвідували ваш салон знову, але і приводили нових відвідувачів. Також у нас зможуть пройти різні навчання діючі фахівці – курси підвищення кваліфікації. На сайті зможете більш детально ознайомитися з програмою навчання, подивитися фото курсу перманентного макіяжу та отримати всю необхідну інформацію. </ p>

 

Побудувати успішний б’юті бізнес легко і ми обов’язково допоможемо вам в цьому питанні!

0 0 голос
Article Rating
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Комментарий
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Схожі статті