+38 067 402-49-57
Напишіть нам

Хочете пройти навчання в розстрочку?

Замовте дзвінок і наш оператор проконсультує вас

КУРС | Адміністратор салону краси, як професія

Тривалість курсу

3 дні

Задати питання

Про курс

Кваліфікований адміністратор салону краси здатний налагодити ефективну роботу студії і значно збільшити прибуток. Адже ця людина взаємодіє одночасно і з клієнтами, і з майстрами. Саме від нього залежить перше враження відвідувачів про салон, кваліфікації майстрів, а також рівні послуг, що надаються. Курси в “Космотрейд” допоможуть грамотно взаємодіяти з колективом і відвідувачами, в результаті чого вийде вивести бізнес на новий рівень. Також у нас можна записатися на курси косметологів і відкрити для себе нові затребувані професії!

Ефективний адміністратор – запорука успішної роботи салону

У більшості людей адміністратор салону краси асоціюється з молоденькою дівчиною, яка відповідає на дзвінки, записує клієнтів, готує чай і веде розрахунки з відвідувачами. Але насправді це лише вершина айсберга, а ось основна робота адміністратора більш об’ємна трудомістка і безпосередньо впливає на успіх всього салону.

У завдання адміністратора входить:

  • складання графіка роботи фахівців;
  • ведення бази даних клієнтів;
  • контроль продажів;
  • реклама;
  • облік фінансів;
  • забезпечення салону всім необхідним – побутовою хімією, інструментами і матеріалами для майстрів, а також предметами інтер’єру, без яких неможливо создати затишок та комфорт.

Тому власники елітних студій краси обирають професіоналів і готові гідно оплачувати їхню працю.

Особливості курсу

Щоб стати хорошим адміністратором салону обов’язково необхідно пройти відповідне навчання, навіть якщо вже і є досвід роботи в даній сфері. Це як підтвердження кваліфікації практикуючого косметолога, якому важливо постійно стежити за новими технологіями, методиками та препаратами beauty індустрії.

Пройшовши наші курси адміністратора салону краси ви навчитеся:

  • організовувати робоче місце адміністратора;
  • проводити ефективну рекламу в соц. мережах, яка дозволить вигідно виділятися серед конкурентів;
  • мотивувати персонал і залучати нових відвідувачів.

Також отримаєте корисні навички, що дозволяють організувати бездоганний сервіс і будете знати як правильно проводити дезінфекцію і стерилізацію. Наш курс розрахований на 3 дні, але цього часу буде достатньо, щоб отримати безцінні теоретичні знання і практичні вміння. Крім того, під час занять ви будете обмінюватися досвідом з іншими фахівцями.

Ми забезпечуємо учнів усіма матеріалами, необхідними для ефективного навчання, так що вартість курсу обов’язково себе виправдає. Крім того, ставши кваліфікованим фахівцем маєте більше шансів влаштуватися в елітну студію з високим окладом, а значить навчання у нас можна цілком вважати вигідними інвестиціями.

Кому підійде курс?

Курс “Ефективний керівник салону краси” підійде не тільки для початківців адміністраторів, а й для вже діючих фахівців, адже наші педагоги, які мають за плечима багатий досвід, обов’язково дадуть відповідь на ваші питання і допоможуть вирішити наявні проблеми. Початківці ж адміністратори дізнаються всі особливості цієї професії. Все що необхідно від вас – просто подати заявку в навчальний центр “Космотрейд” і вже найближчим часом з вами зв’яжеться наш співробітник.

Для викладачів нашого навчального центру найважливіше результат, тому вони обов’язково знайдуть підхід до кожного зі своїх підопічних, що дозволить передати максимум знань. Після триденного курсу ви не просто освоїте одну з найбільш затребуваних професій, а й зможете значно підвищити ефективність роботи салону, адже саме адміністратор є обличчям студії краси, і від його кваліфікації залежить багато чого. А якщо давно мріяли працювати на себе, то поспішайте записатися на курс “Як б’юті фахівця почати свою практику”!

Наші учні можуть розраховувати на безліч бонусів – постійна підтримка кваліфікованих фахівців, спеціальні ціни на подальше навчання, знижка на обладнання та інструменти. Але головне – можливість працювати в провідних б’юті центрах України, а також Європи.

Для нас естетика, краса – не просто слова, а сенс нашого існування. Тому наші фахівці постійно удосконалюються і допомагають здобувати цінні знання іншим. Ми запрошуємо записатися на навчання не тільки жителів Києва і Одеси, а й інших міст і стати справжніми професіоналами своєї справи!

Знижка на покупку устаткування*

до 15%

Знижка на професійну косметику*

до 25%

*Також для випускників Космотрейд діють спеціальні ціни на подальше навчання

Також для випускників Космотрейд діють спеціальні ціни на подальше навчання

Після закінчення курсу видається

Диплом Бьюті Бізнес-Школи Космотрейд

Переваги курсу

ПРОФЕСІОНАЛІЗМ

З вами працює понад 50 викладачів - експертів європейського рівня

ШЛЯХ ДО ЄВРОПИ

Наші випускники затребувані і працюють в кращих салонах і клініках України і Європи

ПЕРЕДОВА ШКОЛА

Школа площею 500 м2 в центрі Києва з практикою на базі клініки анти-ейдж медицини та пластичної хірургії АНА-КОСМО

БОНУС

Повністю забезпечуємо усіма витратними і методичними матеріалами, моделями для відпрацювання практики

Програма курсу

ДЕНЬ 1

СПЕЦИФІКА Б`ЮТІ-БІЗНЕСУ ТА СИСТЕМА РОБОТИ АДМІНІСТРАТОРА

Модуль 1. Огляд б’юті – ринку, специфіка роботи з клієнтами в індустрії краси.

  • Тенденції сучасної індустрії краси.
  • Ключові потреби сучасних клієнтів індустрії краси.
  • Складнощі в роботі адміністратора, профілактика і рішення (вимогливий клієнт, клієнт не задоволений результатом послуги, клієнт запізнюється, клієнт завжди спізнюється або не приходить, скарга в соціальній мережі, майстер порушує дисципліну або правила, злодійство).
  • Персонал підприємства індустрії краси, як рекламний носій в бізнесі: роль адміністратора.
  • Майстер йде з салону: як зберегти клієнтів?
  • Крос-сервіс для клієнтів або технологія передачі клієнтів від одного майстра іншому. 

Модуль 2. Система роботи адміністратора сучасного підприємства індустрії краси.

  • Адміністратор – ключова посада в роботі салону краси: вимоги до кваліфікації і особистості сучасного адміністратора.
  • Посадова інструкція адміністратора.
  • Клінінг – менеджмент.
  • Чек – лист адміністратора.
  • Прайс, як інструмент продажів: класифікація послуг.
  • Алгоритм телефонної розмови адміністратора.
  • Оформлення вітрини і робота з магазином. Облік та замовлення косметичної продукції. 

Модуль 3. Програмне забезпечення Б’юті-Про в роботі адміністратора і салону краси.

+
-

ДЕНЬ 2

ДЕЗІНФЕКЦІЯ, СТЕРИЛІЗАЦІЯ І ПРОСУВАННЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Модуль 1. Організація дезінфекції та стерилізації інструментів і поверхонь на підприємстві індустрії краси.

  • Вимоги та норми СЕС.
  • Необхідне обладнання і препарати.
  • Зміст робочих місць, контроль роботи майстрів.
  • Контроль роботи технічного персоналу (прибиральниць).
  • Ведення обліково-контрольної документації.
  • Правила поведінки адміністратора при перевірці підприємства контролюючими органами. 

Модуль 2. Інстаграм, як канал залучення клієнтів для салону краси

  • створення сторінки, на яку хочеться підписатися
  • ефективне використання функціоналу платформи
  • методи платного і безкоштовного просування
  • створення контенту, який працює на вас
  • планування своєї діяльності в Instagram в залежності від часу, який Ви готові на нього виділити
+
-

ДЕНЬ 3

СЕРВІС, МАРКЕТИНГ ТА ПРОДАЖІ В РОБОТІ АДМИНИСТРАТОРА

Модуль 1. Стандарт сервісного обслуговування на підприємстві.

  • Сервіс, як інструмент продажів сучасного підприємства індустрії краси.
  • Система запису клієнтів і телефонні переговори, як елементи сервісу: стандарт вітання, ведення і закінчення розмови з клієнтом.
  • Техніки салонних продажів: презентація та просування послуг силами адміністратора.
  • Робота з рекламаціями, скаргами та побажаннями клієнтів

 Модуль 2. Маркетинг та продажу сучасного підприємства індустрії краси.

  • Мотиви прийняття рішення клієнтами при виборі салонів краси, послуг і товарів.
  • Класифікація клієнтів і специфіка побудови відносин з ними: чоловіки, жінки, діти, корпоративні клієнти, VIP – клієнти, клієнти, яких ми втратили.
  • Типологія клієнтів для салонів краси і індивідуальний підхід до обслуговування.
  • Клієнти – захисники вашого бренду: як досягти?
  • Скарга клієнта, як інструмент продажів.
  • Продаж товарів, як послуга для клієнта.
  • Організація ефективних промо-акцій для залучення нових клієнтів.
+
-

Як ми викладаємо

Завжди на зв'язку - завжди підтримаємо

Пройти навчання може будь-який початківець майстер і отримати потрібні навички і вміння для роботи, для цього необхідно записатися на заняття в Києві або в Одесі

Відгуки

Анна

5 Жовтня 2020

Доброго дня! У мене таке питання, чи може людина без медичної освіти отримати диплом косметолога в вашій школі?

Анастасія

5 Жовтня 2020

Я дуже довго чекала цього курс !!! Спасибі вам велике за те, що завжди чуєте ваших клієнтів і до всіх знаходите так чудово підхід !!!) з нетерпінням чекаю зустрічі !!!

Alina

5 Жовтня 2020

Мені сподобалися ваші курси))

Олена

5 Жовтня 2020

Добрий день. Я живу в Німеччині. Хотіла б приїхати в січні до Вас на курси ... Нас двоє. Чи можливо це і ціна? Дякую

Галина

5 Жовтня 2020

Доброго дня, дуже хочу відвідати курси. Скажіть ще будь ласка ціну

Аліна

5 Жовтня 2020

Чи можливо отримати диплом косметолога будучи студентом фармацевтичного університету (4 курс)? І чи можна буде купувати філери після курсу ін'єкційних методик?