Косметолог: навчання та підвищення кваліфікації

Високі зарплати, авторитет серед клієнтів, кар’єрний ріст – до них прагне кожен поважаючий себе фахівець. Однак, прагнення буває різним. Хтось наголошує на рекламі, вважаючи її єдиним двигуном. Хтось працює без вихідних, вважаючи це безпрограшним варіантом збагачення. А хтось опанував тайм-менеджмент та без проблем знаходить час на навчання, що стає відмінною базою як для гідної зарплати, так і для популярності серед клієнтів й професійного зростання.

Хто такий косметолог?

Ця професія є багатогранною, немов діамант. Однак,як відомо раніше, перед тим, як алмаз перетвориться в діамант, з ним необхідно попрацювати. Отже, косметолог – це перш за усе медик. Але з урахуванням того, що в косметології вітається комплексний підхід, то він повинен орієнтуватися не лише в косметології, а й в гастроентерології, ендокринології, дерматології, терапії. Знання психології допоможуть у спілкуванні з клієнтом, що є частиною успішної процедури.

Є ще одна сторона професії косметолога – творча. Більшість косметологів вважають, що з медичним протоколом косметолога досить тісно межує творчий підхід. Адже красу неможливо створити за шаблоном. Індивідуальні особливості організму та зовнішності враховуються в будь-якій галузі косметології, чи то апаратна косметологія, чи ін’єкційна, проведення процедури пілінгу та ін. Усі майстри салону краси однаково вправні? Ні. Ні. Та ще раз ні! Рівень професіоналізму косметолога залежить від багатьох факторів.

Перший з них – базова освіта. Це – той самий фундамент, від якості якого залежить робота.

Другий – особистісні характеристики. Професіоналізм залежить від рівня роботи над собою, ступеня мотивації, уміння дисциплінувати себе.

Третій – статус салону краси або клініки. Погодьтеся, складно уявити собі низькопробний салон краси та висококваліфікованого косметолога у ньому. Як правило, з підвищенням професіоналізму фахівця на підвищення йде і заклад, в якому він працює. Якщо ж рівень закладу залишається колишнім, то необхідно замислитися, чи варто залишатися в цьому салоні або є сенс змінити його на більш прогресивний.

Четвертий – зовнішній вигляд, який є візитною карткою косметолога. Тому охайність, акуратність, вміння спілкуватися з людьми – це ті якості, без яких складно собі уявити успішного фахівця.

П’ятий – регулярне підвищення кваліфікації. Нині б’юті-індустрія та усі професії в ній стрімко розвиваються. Тому, щоб як мінімум, бути в темі, недостатньо просто підтримувати рівень знань, необхідно його підвищувати, щодня та щогодини.

Сьогодні Бююті-Бізнес Школа «Космотрейд» пропонує усілякі навчання по косметології: починаючи від базових та закінчуючи вузькопрофільними.

Детальніше

Важливо взяти до уваги та усвідомити, що без навчань, без перейняття досвіду колег ні косметолог, ні стиліст, ні майстер салону краси не досягне бажаних висот. Практично неможливо відкрити для себе нові горизонти самостійно.

Підвищення кваліфікації косметологів

Косметологія – спеціальність велика та зачіпає усі аспекти краси. Найбільшим попитом сьогодні користується ін’єкційна косметологія. Тому, аби бути в курсі її методик, препаратів, професійних секретів та тонкощів, необхідно тримати руку на пульсі навчань з підвищення кваліфікації косметологів. Адже успішне їх проходження дозволить вийти на вищий рівень обслуговування клієнтів. Блискуча теоретична база та відточена практична майстерність – це обов’язкові складові компетентності косметолога. Не заручившись підтримкою однієї з цих складових, фахівець в кращому випадку не користується великим попитом, а в гіршому – завдасть шкоди здоров’ю клієнта. Контурна пластика, біоревіталізація, мезотерапія – це три кити, на яких тримається масив ін’єкційної косметології. Тому приділіть достатньо уваги вивченню цих технік та буде вам професійне щастя.

Як вибрати школу підвищення кваліфікації майстра?

Як правило, на сході кар’єри фахівці вибирають навчальний захід з цінового сегменту. До того ж, на початку професійного шляху майже кожен навчальний захід може стати зерном. З кожним роком цей голод притупляється, фахівець стає більш вибірковим до тематики навчань, її спікерів, оскільки починають з’являтися спікери-любимчики. Але, все-таки, існують кілька важливих аспектів при виборі тренінгу в б’юті-індустрії. Про них і поговоримо.

  1. Вибирайте б’юті бізнес-школу, а не тренінгову фірму або коуча. Школа – це ім’я, авторитет, гідна організація, гарантія актуальності та достовірності викладеної інформації.
  2. Переконайтеся в наявності акредитації, ліцензії або ж будь-якого іншого свідоцтва, що підтверджує статус закладу та професіоналізм його викладачів.
  3. Ознайомтеся з рейтингом та відгуками як про школу, так і про її викладачів. Це допоможе відсіяти деякі варіанти або ж навпаки зупинитися на кількох варіантах. 4. Вивчіть програму навчального заходу. Програма курсу повинна бути в загальному доступі. Цікавтеся!
  4. Зверніть увагу на особистості спікерів. Вони повинні мати ім’я та краще, якщо викладач має вужчий профіль, це свідчить про глибину його знань. Запам’ятайте! Один викладач, нехай і дуже кваліфікований, не може та не повинен самостійно вести один навчальний захід. Група викладачів нададуть більш корисну та різнобічну інформацію. Вчіться! Вчіться! Та ще раз вчіться! Це вірний вектор як професійного, так і фінансового зростання.

Контакты

Київ, вул. Фучика 13

 

Одеса, вул. Успенська, 39/1