fbpx

Прокачай свій салон краси так, щоб його хотіли клієнти, співробітники та гроші

4 грудня відбудеться BEAUTY BUSINESS MOVING CONFERENCE

Конференція про те, як салону краси стати бажаним для клієнтів, співробітників і грошей.

Тренди сучасного б’юті-маркетингу.
Рішення для побудови прибуткового бізнесу.
Новий погляд на персонал салону краси.
Механізми залучення нових клієнтів.

КОНФЕРЕНЦІЯ БУДЕ КОРИСНОЇ

Власникам б’юті-бізнесу
Директорам і адміністраторам
Арт-директорам

2 гарячі теми для обговорення: Персонал і Маркетинг в б’юті індустрії
20 років досвіду в б’юті бізнесі від експертів Космотрейд за 10 годин інтенсиву
200 власників, директорів, керівників та адміністраторів – об’єднуємо для успіху!

СПІКЕРИ

Лера Бородіна – Со-засновниця світової мережі б’юті-барів G.Bar – 22 салони в 7 країнах світу
Оксана Денищук – гуру менеджменту в б’юті-бізнесі
Олена Ламанова – експерт по бізнесу в індустрії краси
Аліна Баженова – експерт зі стратегічного маркетингу

ЕКСПЕРТИ

Ірина Шаправський-Бенч – директор компанії Космотрейд
Ольга Абрамович – директор Geunesse Spa
Юлія Моїсеєнко – директор АНА КОСМО
Марія Корчагіна – директор Backstage

6 секретів б’юті індустрії будуть розкриті на конференції:

Дізнаєтеся, від чого насправді залежать фінанси вашого салону
Отримайте нові рішення для підвищення прибутку свого бізнесу
Розберетеся в головну причину всіх проблем з персоналом в індустрії краси
Зрозумієте, що залучає нових клієнтів на послуги краси
Відкриєте секрет про справжні мотиви, що спонукають клієнтів відвідувати салон частіше
Головний секрет лайків, репоста і популярності в інстаграмм

ПРОГРАМА

ТЕМА: Секс і маркетинг
Кожен керівник підприємства індустрії краси постійно задає собі питання: чого хочуть сучасні клієнти, як зрозуміти їх потреби? Щоб відповісти на це питання, необхідно зрозуміти, хто вони – наші клієнти сьогоднішнього і завтрашнього дня? У своєму виступі Аліна Баженова розповість про теорію поколінь в б’юті-бізнесі, загляне всередину істинної потреби всіх клієнтів – бути сексуально привабливими, допоможе зрозуміти Вам, на скільки ваш бізнес готовий відповісти на цю потребу клієнтів і покаже взаємозв’язок між «сексуальною» привабливістю і прибутковістю б’юті -бізнесу.

ТЕМА: Як створити прибутковий бренд і роль соціальних мереж в житті бренду
Труднощі із залученням нових клієнтів, труднощі із залученням кваліфікованого персоналу і як наслідок – недолік прибутку і низька рентабельність бізнесу. Ось ключові проблеми керівників багатьох підприємств індустрії краси. Як в корені змінити ситуацію? Які принципи та інструменти допоможуть салону стати фінансовим магнітом? Як використовувати соціальні мережі для формування бренду, який приваблює не тільки клієнтів, але і співробітників? У своєму виступі наш зоряний спікер – Лера Бородіна, розкриє свої секрети в побудові успішного б’юті-бізнесу. Бізнесу, ключовими клієнтами якого є жінки!

BBQ – Beauty Business Questions
панельна дискусія | обмін досвідом та думками
Особистий бренд співробітника, як інструмент маркетингу салону краси. Як уникнути конкуренції салону зі своїми ж майстрами в боротьбі за клієнта? Формувати чи ні персональний бренд майстра для залучення клієнтів «на майстра»? Вигоди, ризики, протиріччя, досвід експертів – представників різних напрямків бізнесу індустрії краси.

Палка дискусія, як барбекю.

ТЕМА: Монетизація командної гри або як заробити більше за допомогою команди
Професійна команда – це джерело генерації, збільшення і стабілізації грошового потоку підприємства індустрії краси в довгостроковій перспективі. Як створити таку команду? Які основні реперні принципи її створення? Чи варто рекламувати своїх фахівців, вкладати зусилля і гроші в бренд майстра? “За” і “проти” створення бренду гравця. У своєму виступі Оксана Денищук поділиться особистим досвідом і думкою в цьому питанні, а також – секретами успіху в б’юті-бізнесі.

ТЕМА: Психологічна незрілість персоналу в салонному бізнесі, як системна помилка індустрії краси: причини і методи вирішення
Кожен керівник підприємства індустрії краси стикається з проблемами: плинність кадрів, опір персоналу правилам і стандартам, маніпуляції, шантаж, капризи на адресу директора, порушення дисципліни і склоки в колективі. У цих проблем є одна загальна причина. І це – психологічна особистісна незрілість більшості фахівців, що працюють в індустрії. У своєму виступі Олена Ламанова розкриє секрети про причини виникнення і методи вирішення даної проблеми.

Підведення підсумків, розіграш та вручення призів

вечірка

Місце проведення: Київ, Десятинна, 12

Історичний центр Києва на Старокиївській горі, що охороняється ЮНЕСКО, поряд з Андріївським спуском, що з’єднує верхній і нижній місто, так званий град Володимира в серці заповідника «Стародавній Київ» – потужне місце сили і енергії, резонує зі сміливими бажаннями і рішучими діями, залучаючи в вашу сторону нові потоки грошей.
Простір залу об’єднає для спілкування лідерів б’юті-бізнесів, міні-виставку від партнерів і спонсорів, фуршет. Команда Космотрейд подбає про теплій та затишній атмосфері!

КУПИТИ КВИТОК
http://bbm.com.ua/
+38 067 159-55-00

Краса рухає світом, а красу рухає Космотрейд
#bbm #beauty_business_moving #cosmotrade

Контакты

Київ, вул. Фучика 13

 

Одеса, вул. Успенська, 39/1