fbpx

Як косметологу правильно розрахувати вартість своїх послуг?

Нерідко на початковому етапі побудови салонного бізнесу підприємець не має достатніх знань у питаннях формування цін на процедури і послуги, а тому орієнтується на ціни конкурентів, або бере цифри “зі стелі”. Підвищити грамотність у справі ціноутворення допоможе навчання на курсах для керівників салонів краси. Навчальні курси дозволять уникнути економічних прорахунків і фінансових втрат.

Що врахувати при розрахунку вартості послуг косметолога

Підхід до такого формування вартості послуг, в основі якого лежить бажання “перебити” розцінки конкурентів по бізнесу, абсолютно помилковий. Грамотний розрахунок зобов’язує косметологів враховувати деякі ключові фактори, такі як:

  • споживчий попит. Найвищою ціною буде та, яку клієнти будуть готові заплатити за певну послугу;
  • компанія, що надає послугу. Мінімальним порогом ціни буде той, що зможе забезпечити беззбитковість роботи. Включає матеріальні витрати, собівартість і величину планового прибутку;
  • конкурентне середовище. Задає діапазон цін у форматі “від і до”. Велика частина б’юті-компаній дотримується тільки цього діапазону.

Якщо врахувати 3 фактори, то в розрахунок включені критерії низької, високої і оптимальної ціни.

Як розрахувати вартість послуг косметолога

Для встановлення адекватних розцінок, які влаштовують підприємство і клієнтів, виводяться ідеальні пропорції бізнесу, яким і слід відповідати надалі.

Збалансоване співвідношення виглядає як формула “50% х 30% х 20%”, де:

  • 50% – розмір собівартості, що включає витратні матеріали та заробітну плату співробітників;
  • 30% – загальні витрати (орендна плата, оплата комунальних послуг, витрати на рекламу, величина амортизації обладнання та інші);
  • 20% – величина чистого прибутку, що забезпечує фінансову стабільність підприємства.

Розмір чистого прибутку в ідеалі повинен збільшуватися, що дозволить салону краси використовувати прибуток, що залишається в розпорядженні підприємства на розвиток і підвищення конкурентоспроможності.

Особливості розрахунку цін для приватних косметологів

Косметологів, які працюють в невеликих приватних косметологічних кабінетах, у подану формулу слід внести корективи у зв’язку з тим, що:

  • за витратні матеріали та препарати їм доводиться платити дорожче, ніж салонах;
  • у приватника обіг косметики йде повільніше, а асортимент об’єктивно менше салонного;
  • одноосібна робота виключає витрати на оплату праці співробітників.

В сухому залишку бізнес-формула для приватного фахівця в косметології прийме такий вигляд: 40% х 25% х 35%. Тут використані усереднені показники, а багато чинники залежать від уподобань самого підприємця. Методики з використанням ін’єкцій завжди приносять надприбуток. Якщо поставлена мета розширити асортимент і клієнтську базу, то доход буде невеликим.

Коли можна буде підняти ціни на послуги

В б’юті-бізнесі, як і в більшості інших ділових проектів, можна піднімати в рази ціни на процедури, не втрачаючи темпів розвитку. Для цього необхідно в рамках своєї послуги гарантувати пацієнту вимірний результат і супровід після курсу процедур і терапії (консультування) до досягнення поставленої мети.

Цифри в прайс-листі можна збільшувати, якщо крім названих умов вам вдалося успішно проробити імідж, інвестувати кошти в навчання майстрів-косметологів і бренд свого салону.

Контакти

Київ, вул. Фучика 13

 

Одеса, вул. Успенська, 39/1