fbpx

Як збільшити дохід салону краси?

Який він, хороший салон краси? Якщо розглядати питання з точки зору співробітників, керівника або власника, то – прибутковий. Якщо ж відповідати на запитання з точки зору клієнтів, то такий, який повністю відповідає вимогам клієнта і вигідно вирізняється на тлі конкурентів, а значить це також салон, який приносить прибуток своєму колективу, керівнику і власнику. А ось які аспекти впливають на затребуваність салону в очах клієнтів читайте нижче.

Перший крок по збільшенню прибутку салону

Першим кроком на шляху до збільшення рентабельності салону краси має стати його грамотне відкриття. Отже, якщо ви зважилися на організацію власного б’юті-бізнесу, то першим ділом підтримайте своє бажання теоретичною базою. Ще до відкриття ви повинні знати відповіді на питання про його устрій, про тонкощі роботи кожного з майстрів, про те, з якими проблемами можна зіткнутися і про те, як правильно їх вирішити.

Пам’ятайте, керівник салону краси – це людина, яка поєднує в собі функції кожного з членів колективу. Юрист, економіст, керівник, психолог, стиліст, косметолог, бровист, перукар… Перелік безмежний. Зрозуміло для кожної спеціальності повинен бути індивідуальний фахівець, але ви, як керівник, повинні прекрасно розбиратися в тонкощах даних професій. Це дозволить вчасно проконтролювати, бути завжди на підхваті, кваліфіковано проводити співбесіду претендентів, відстежувати доходи і витрати.

Ключові моменти, що дозволяють залучити прибуток

Якщо говорити про ключові моменти, позитивно позначається на прибутковості салону краси – поліпшення сервісу, один з найбільш актуальних та дієвих методів. Зазначимо, що високий рівень якості послуг б’юті-сфери ми маємо на увазі за замовчуванням. Саме сервіс той самий аспект, який залучає клієнтів і дозволяє істотно помножити прибуток.

Поняття сервісу в індустрії краси досить широке, воно включає в себе безліч аспектів, які, на перший погляд, і не належать до салонного бізнесу, але формуючи образ вашого закладу, збільшують лояльність постійного клієнта і підігрівають інтерес нового.

Ми не станемо перераховувати всі сторони якісного сервісу, адже їх безліч – від привітання з Новим роком до виклику таксі клієнту або бронювання місця на парковці. Ми зупинимося на аспектах, які вимагають серйозних стратегічних дій, однак дають відмінний результат.

Як підвищити рентабельність за рахунок програм лояльності і подарункових сертифікатів?

Програми лояльності та подарункові сертифікати – це не просто знижки або можливість не морочитися з подарунком. Програми лояльності та подарункові сертифікати – це те, що дозволить вам прив’язати до себе старого клієнта і залучити з його допомогою нового. Так-так! Саме так! Це те, що дозволить сформувати більш тривалі відносини з людиною, ніж збільшити прибутковість і стабілізувати становище бізнесу. Відчуваєте недосконалість своїх знань в сфері підвищення рентабельності салону краси?

Європейська Б’юті Бізнес-Школа «Космотрейд» запрошує вас, колеги, пройти навчання і заповнити прогалини в таких важливих галузях знань.

П’ятиденний курс « ВІДКРИЙТЕ СВІЙ САЛОН КРАСИ! » дозволить навіть недосвідченим бізнесменам увійти в індустрію б’юті-бізнесу підкованими і готовими до вирішення завдань.

А ось дводенний курс « ЕФЕКТИВНИЙ КЕРІВНИК САЛОНУ КРАСИ! » дозволить поглянути на ваш салон краси під новим кутом, виявити його сильні і слабкі сторони, завдяки чому збільшити його популярність, а отже і прибутковість.

Контакти

Київ, вул. Фучика 13

 

Одеса, вул. Успенська, 39/1